caraelisabeth.blogg.se

Skriver om min vardag, om att vara med kompisar, träna, festa och bara leva livet!:) enjoy!

A new start

Publicerad 2012-12-30 17:01:07 i Allmänt,

Hej! Jag heter Cara och bor i Finland och är 15 år. Jag har bloggat tidigare på blogspot.fi men nu har jag då gjort en ny blogg hit! :) Skriver om lite allt som händer i mitt liv, om att vara med kompisar, tränande, festande och om sånt :) hoppas ni trivs på min blogg, är ny med blogg.se så jag har det säkert lite svårt att göra inläggen i början men hoppas det rullar på :) Lämna gärna komentarer på bloggen om vad jag skulle kunna skriva om och förbättringar! 
Jag tänkte sätta några random bilder upp, för att visa lite hurdan person jag är och hurdant mitt liv är! 
enjoy ! puss
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: SötasteNötenEver

Publicerad 2012-12-30 18:09:16

jette fiin blogg nutty :DDDDD

Svar: Jääääätte fiiin alltså xD men tack endå nötis ;) !
Caraelisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caraelisabeth

15 årig flicka från Finland som lever livet på fullt, är med kompisar, tränar, festar, fotograferar och har det kul! Följ gärna och lämna också komentarer! enjoy! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela