caraelisabeth.blogg.se

Skriver om min vardag, om att vara med kompisar, träna, festa och bara leva livet!:) enjoy!

Lat söndag

Publicerad 2013-01-13 16:45:14 i Allmänt,

Tjena! Har seriöst inte gjort något idag, har bara sovit och läst lite på skolsaker! Jätte intresant liv jag har i know...

Igår var jag alltså hos jansku önatt, vi gick på kvällen efter min match (vinst 18-13!) till jenna och såg på easy a :) helt chill veckoslut, har inte stressat över något, bara njutit! Love it! Men nu ska ja hoppa till bastun snart och sedan family dinner! Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caraelisabeth

15 årig flicka från Finland som lever livet på fullt, är med kompisar, tränar, festar, fotograferar och har det kul! Följ gärna och lämna också komentarer! enjoy! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela