caraelisabeth.blogg.se

Skriver om min vardag, om att vara med kompisar, träna, festa och bara leva livet!:) enjoy!

NEW YEARS EVE

Publicerad 2013-01-02 13:34:27 i Allmänt,

 
Hej bloggen! Iförrgår var det alltså nyår, och det var helt sjukt kul! Började kvällen hos mig med tjejerna varifrån vi fortsatte till Tommy till en liten stund :) Efter en stund hos Tommy gick vi till grani och hoppade på bussen till mig igen :D Hos oss satt vi en liten stund, åt chilla och bara prata om allt möjligt, och sedan var vi redan  färdiga att gå till Belén där vi skulle fira nyåret :) Där var vi sedan hela kvällen, träffade lite gamla vänner, och kvällen var jätte kul, tack Belén! Efter allt så gick jag och jansku till jansku där vi skulle spendera natten, och vår nattsömn blev inte den längsta pga min mamma kom och sökte mig redan klockan 11 på morgonen... Fick dessutom "takapakkia" av kvällen eftersom jag var sjuk så nu blev det ännu värre.. great, plus att jag har läger på fredan :D Men sjukt kul var det ändå! Hoppas ni alla hade bästa nyåret ever! puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Vickyy

Publicerad 2013-01-03 12:31:50

Cara ja sku int få låna några dina bilder? :)

Postat av: Caraelisabeth

Publicerad 2013-01-03 12:33:59

Japp låna bara! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caraelisabeth

15 årig flicka från Finland som lever livet på fullt, är med kompisar, tränar, festar, fotograferar och har det kul! Följ gärna och lämna också komentarer! enjoy! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela