caraelisabeth.blogg.se

Skriver om min vardag, om att vara med kompisar, träna, festa och bara leva livet!:) enjoy!

Holidays over

Publicerad 2013-01-07 14:28:33 i Allmänt,

Tjena! Nu har skolat börjat efter det sköna och korta jullovet. Jullovet var helt jees, slöade ganska mycket pga att jag var sjuk nästan hela tiden. Hade mj läger på veckoslutet, var sjukt kul! Har inte gjort nåt mycket på veckoslutet heller utom lägret, annars har jag bara slöat, varit me jenna, och sovit :D Men har inte haft lust att blogga, men nu bloggar jag igen helt normalt! :) Inge spec idag, helt okej timmar, och nu är jag redan hemma
och tänker inte röra på mig ett piss idag! bara chilla :D haha, ha de bra alla, puss!
 

 
bildbrist här hej...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caraelisabeth

15 årig flicka från Finland som lever livet på fullt, är med kompisar, tränar, festar, fotograferar och har det kul! Följ gärna och lämna också komentarer! enjoy! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela