caraelisabeth.blogg.se

Skriver om min vardag, om att vara med kompisar, träna, festa och bara leva livet!:) enjoy!

Jag blir galen

Publicerad 2013-01-12 13:54:07 i Allmänt,

Hejsan! Jag har varit idag i Santahamn (eller va de nu heter på finska) och mött Lucce som nu varit där i cirka en vecka! Vi gick runt lite, åt lunch, va på kaffe och pratade om allt möijligt som hunnit hända under veckan!

Idag har jag inga andra pla er än att läsa lite på prov och sånt kuuult, och sen på kvällen blir de match som förhoppningsvis blir till vinst! En sak som stört mej ubder senaste och gjort mig galen är min dator... Den e så trög och efter fem minuter på internetet meddelar den att "sivu ei vastaa" just så måst säkert föra den nånstans igen :/ nåmen helt bra går de och gjöra telefon inlägg men då får ni vara glada me lite mindre bra bilder och sånt :( sorry
Försöker nog få datorn snabbt iskick orkar inte i flera veckor med telefon unlägg nej.. :D nåmen hoppas jag får det fixat och njut av den soliga lördagen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caraelisabeth

15 årig flicka från Finland som lever livet på fullt, är med kompisar, tränar, festar, fotograferar och har det kul! Följ gärna och lämna också komentarer! enjoy! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela